lørdag den 3. september 2011

Weekend!



                                       
Så blev det weekend! og efter 3 uger uden træning må jeg se at komme i gang igen! på www.bodyrock.tv kan man finde mange videoer som er utrolig effektive! dette er dagens workout som jeg tror jeg kaste mig ud i



Men der skal jo også være plads til hygge! Her kan I se mit nye DIY armbånd som er lavet af 18 stk møtrikker i tre forskellige størrelser og med noget råhvidt nylon garn inspiration fra bloggen  A fashion tale Ellers kan I se mit nye ur fra Skagen Designs en billigere løsning hvis man har forelsket sig i det fra George Jensen! hvor jeg har endnu et DIY armbånd til at ligge ved siden af et såkaldt friendship bracelet I kan finde guides på youtube til hvordan det laves.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar